Sunday, July 31, 2011

Solat Terawih..


Alhamdulillah bulan Ramadhan menjengah lagi..

Solat terawih malam pertama tahun ni, dekat perumahan yang baru pindah, tapi yang unik ialah, pengumuman dibuat dalam 4 bahasa iaitu

BM

BI

Bangladesh

Indon


Jarang jumpa ni hehe..sebut pasal solat terawih teringat masa dulu..


Umur 4-6 tahun

Aku duk tido je belakang, sampai meleleh je air liur huhu, bapak aku marah btul.


umur 7-12

After isyak je aku duk berlari2 kat luar masjid, dalam masjid pun, xbising pun janji tak gangu orag solat kan

tingktan1-3

Masa ni sekolah agama, bek sket..semayang sampai 8, lepak kat luar masjid borak2


tingkatan 4-5, matrik

sekolah Maahad, penuh 23..rindunya masa ni


Masuk U(tahun 1-4)

sampai 8 & kadang2 tinggal, kononnya nak studytapi asek men game je padahal, ruginya masa ni ,kalu pikir balik, laghonya


Da keje (tahun lepas)

sampai 8 & byak tinggal-kononya penat keje, padahal men game gak, ruginya aku, Astaghfirullah


Tahun ni-

Harap dapat buat baik daripada tahun2 lepas,

Ya Allah berilah aku kekuatan..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...