Wednesday, August 3, 2011

My first time

My first time aku..

tengok wayang masa matric umo 19, tengok citer "Baik Punya Cilok", yeah till now i like all aflin shauki movie


First time aku..

Main bowling masa final year study, umo 24, 1st time main trus leads keh2, maybe because main ngan orang tangan bengkok haha


First time aku..

karaoke, masa final year study gak, umo 24 tahun, lagu aku nyanyi rahmat siapa dihatimu..meleleh tul lagu ni


First time aku..

Makan KFC, 1st year study, umo 20 tahun..xsangka cani rasanya KFC duk iklan kat TV


First time aku..

Makan MCD, 1st year study, umo 20 tahun..pergh sedap gak, dulu makan benda sihat je, stat study bertambah besar perut haha


First time aku..

Pegang parang, masuk hutan menebas, masa umo 9 tahun, bapak aku pekebun, kn la g tlong, siap ad parang khas tuk aku huhu..


Budak2 len duk sebuk men bola sepak, Bola tampar n ect, aku sebuk duk masuk hutan tebas pokok, tanam pkok, menolong bapak, xpe la kalu bukan sape lagi, Patut la aku xreti bersukan kah2


First time aku..

khatam Al-Quran, umo 5 tahun..


First time aku..

Aku guna henset n reti menggunakannya, masa nk masuk matric, budak sekolah xleh guna HP, kalu HP abg aku berbunyik before ni aku wat derk je la, da xreti nk angkat, jakun tul


First time aku..

belajar nek moto, form 3..siap masuk semak..kah2, tu pun bljr sediri, xde org ajar pun




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...